Tijdregistratie

Toegangscontrole is eenvoudig uit te breiden met tijdregistratie.

“​​Gefundeerde onderbouwing voor salarisadministratie. Makkelijk en efficiënt.”

Met tijdregistratie registreert u de arbeidstijden van uw medewerkers. Dit kan, met behulp van onze software, volledig automatisch. Hierdoor profiteert u van:

  • Tijdwinst;
  • Efficiëntie, bijvoorbeeld door gebruik van app;
  • Integratiemogelijkheden, met bijvoorbeeld salarisadministratie en toegangscontrole;
  • Uitgebreide rapportages.
Zij kozen voor een toegangssysteem van Lagarde Groep
toegangscontrole referentie rembrandt-tower
Rembrandt Tower
Veiligheid tot het hoogste punt van Amsterdam goed geregeld. Toegangscontrole is voor de Rembrandt Tower geen bijzaak.
toegangsysteem-prov-groningen-1
Provinciehuis Groningen
Tot voor kort maakte het Provinciehuis gebruik van een sleutelsysteem, tot men constateerde dat het niet meer voldeed aan de beveiligingseisen.
sas-referentie-toegangscontrole-2
SAS institute
Ongewenst nachtelijk bezoek liet bij SAS de alarmbellen rinkelen. De beveiliging werd kritisch onder de loep genomen en uitgebreid.
Proxyclick

Tijdregistratiesysteem

Het registreren van de tijden gebeurt in een tijdregistratiesysteem. Wel zo efficiënt dat u hier zelf geen omkijken meer naar heeft en direct gezien kan worden wie wanneer aanwezig is.

Voor veel organisaties is het zelfs een ‘must’, daar tijdregistratie een verplicht onderdeel kan zijn voor de werkgever.

Zoals genoemd is onze tijdregistratiesoftware perfect te integreren met bijvoorbeeld toegangscontrole en/of salarisadministratie.

Wij informeren u graag over de mogelijkheden van een tijdsregistratiesysteem voor uw organisatie en hoe u deze kunt implementeren.

Tijdregistratie personeel

Met behulp van een toegangscontrolesysteem met tijdregistratiesoftware kunt u de gewerkte uren van uw personeel registreren.

Deze urenregistratie wordt bepaald op basis van aankomst en vertrek. Indien gewenst kan een pauze afgetrokken worden van de gewerkte tijd. Dit geeft werkgevers gedetailleerde informatie over de gewerkte tijd. Een tijdregistratiesysteem is ook in staat om data te halen uit een informatie management systeem. De oplossing is ook te integreren met bestaande systemen, zodat de toegangscontroleoplossing werkt zoals u gewend bent.

Informatie wordt centraal opgeslagen en kan op diverse manieren worden verwerkt naar een groot aantal disciplines. Bijvoorbeeld boekhouding, aanwezigheidsrapportages bij noodgevallen, roosterwijzigingen etc. Kortom, voldoende mogelijkheden voor meer efficiëntie!

“Ik vind het prettig om met Lagarde Groep samen te werken, vanwege hun open houding en goede adviezen. Vanaf het eerste contact was er een goede klik met de medewerkers.”
Sophie Don Griot

Manager, Hostel Pink Flamingo

“We hebben in Lagarde Groep een dynamische partner die in de toekomst met ons mee groeit. Ze bieden landelijke dekking, denken met ons mee en komen met passende oplossingen. ”
Timo Nieuwland

Facilitair Manager, Fonky Sales

De voordelen van tijdregistratiesystemen

  • Efficiëntie
    Feilloze en veel efficiëntere salarisadministratie

  • Intregratiemogelijkheden
    Gefundeerde onderbouwing voor salarisadministratie

  • Rapportage
    Rapportages worden automatisch gegenereerd
Voordelen tijdregistratie
Tijdregistratie verplicht

Is tijdregistratie verplicht?

De Europese wetgeving vraagt om goed inzicht in urenregistratie. Werkgevers dienen hiervoor een objectief, betrouwbaar en toegankelijk tijdregistratiesysteem te implementeren.

Al voordat de Europese Unie deze wet in het leven riep dienden werkgevers schriftelijk de arbeids- en rusttijden vast te leggen. Dit was opgenomen in de zogenaamde arbeidswet. Dus ja, tijdregistratie is verplicht.

Toepasbaarheid tijdregistratie

Tijdregistratie is goed toepasbaar in

  • overheidsomgevingen met vaste werkpatronen;
  • fabrieks- en productieomgevingen met onregelmatige werktijden;
  • bedrijven met veel kantoorpersoneel;
  • organisaties met omvangrijke salarisadministraties.
tijdsregistratie-productie

Via uw mobiel tijden registreren met tijdsregistratie app

Tijdregistratie wordt nog efficiënter met behulp van een app. Medewerkers kunnen met behulp van deze app een groot deel van hun tijdbesteding en afwezigheid zelf beheren. Dit bespaart uw HR-afdeling een hoop tijd. Dit staat bekend als ‘self service’. Iedere medewerker meld zichzelf af, vraagt zelf verlof aan en kan zelf overzichten van vakanties en overuren raadplegen.

Planbord

Met al deze data kan geautomatiseerd een planbord worden ingericht. Alle data met betrekking tot roosters, afwezigen en verlof zijn verwerkt in het planbord. Ideaal voor de manager HRM of de planner, die hier verantwoordelijk voor is.

Roosterwijzigingen, afwezigheden en dergelijke zijn direct inzichtelijk voor het personeel. Een efficiënte manier van werken!

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contact formulier en ontvang een offerte op maat.

w

Gratis adviesgesprek
We komen graag bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over toegangscontrole en beveiliging.

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren